OK A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

Felnőttképzés

Az F-Active Learing Kft. kiemelkedő minőségű informatikai, nyelvi és soft skill típusú képzéseket kínál kisvállalati ügyfeleinek, közintézményeknek és különböző cégeknek országszerte. Ahogy a név is mutatja, cégünk a hatékony tanulásra helyezi a hangsúlyt.

Az F-Active Learning Kft. 2014-es megalakulása óta céljának tartja azt, hogy minden tanuló önállóan képes legyen eligazodni a digitális világban, magabiztosan használja informatikai eszközeit, illetve kompetens felhasználóvá váljon. Változatos informatikai képzéseinket úgy alakítottuk ki, hogy mindenki megtalálja közöttük a kvalitásának megfelelőt.

Cégünk sokszínű képzési palettával rendelkezik, ennek köszönhetően lehetőség nyílik a modern vezetői eszközök, az eredményes és hatékony időgazdálkodás eszközeinek, illetve a problémamegoldás és stresszkezelés módjainak megismerésére. Tapasztalt és magasan képzett trénereink segítségével könnyen elsajátíthatóak a személyiség kialakulásának jellemzői, a valós és ideális elképzelések összehasonlításának és a gondolkodás fejlesztésének módjai is.

A nyelvoktatást kezdő szinttől egészen felsőfokig vállaljuk, egyéni és csoportos formában.

Tanulóinknak lehetősége nyílik intézményünkben nyelvvizsgázni, hiszen az F-Active Learning Kft. 2016-tól az államilag elismert ECL nyelvvizsga akkreditált vizsgahelye.

Engedélyezett intézményként rendelkezünk minden olyan személyi és tárgyi feltétellel, amelyek a magas színvonalú képzések megvalósításához szükségesek. Képzéseink a legszigorúbb pályázati feltételeknek is megfelelnek, nyelvi képzéseinket a felnőttképzési törvény értelmében ÁFA nem terheli.

Képzési programjaink megtekinthetők ügyfélszolgálatunkon nyitvatartási időben.

Képzéseink listája és részletes leírása alább tekinthető meg.


IKT képzések


Adatbáziskezelés

A képzés az adatbáziskezelő program alapvető funkcióinak megismerésére és használatára épül.
A képzés tanagyaga: feladatelemzés; adatbázis megtervezése; táblák közötti kapcsolatok létrehozása, módosítása; táblák adatainak szűrése, rendezése; lekérdezés létrehozása; űrlap tervezése, módosítása: jelentések tervezése, jelentések létrehozása, objektumok importálása.

A közösségi média marketing célú használata

A képzésben részt vevő megismeri a social media kampányok és elemzések sokszínű platformjait, a speciális témákat és a legújabb trendeket. A képzés főbb témái: Átfogó online marketing stratégia, az online marketing eszközei. Közösségi média felületek az online marketing komplex rendszerében, funkciók és helyes használatuk, tartalomgenerálás, szórakoztatás és értékteremtés. A célközönség elérése. A céges Facebook, Instagram és LinkedIn jelenlét helyes módjai. Mi számít értéknek és mi nem a céges jelenlét esetén? Hatékony digitális jelenlét 2021-ben. Mikor és hogyan érdemes hirdetni? Mikor fordulj ügynökséghez?

Digitális munkafolyamatok

A képzésben résztvevő a képzés végére képes a Microsoft Office 365 applikációk típusainak felismerésére, előnyeinek alkalmazására, megoldásainak, eszközeinek alkalmazására, kezelésére, munkavégzésre vonatkozó fejlesztési lehetőségek felismerésére, felhasználására. Képes az alábbi feladat ellátására: feladatelemzés; adatbázis megtervezése, táblák tervezése, módosítása, táblák közötti kapcsolatok létrehozása, módosítása, törlése; táblák adatainak szűrése rendezése, lekérdezés típusának kiválasztása; lekérdezés létrehozása, módosítása törlése, webszerkesztés alapfogalmai, közzététel a weben, webbel kapcsolatos jogi kérdések; HTML alapok; HTML használata, weboldal tervezési alapismeretek, szöveg bevitele formázása; bekezdés formázása; oldal formázása; hiperhivatkozások; táblázatok használata.

Informatikai alapismeretek

A képzés célja a résztvevő felkészítése az alábbi alapszintű feladatok ellátására: az operációs rendszer legfontosabb funkcióinak használata; fájlkezelés ; hardverek/perifériák csatlakoztatása; digitális eszközön futó alkalmazások telepítése; szövegszerkesztés és táblázatkelés.
A képzés 3 tananyagegységből áll: Operációs rendszerek; Irodai alkalmazások; Internet.

Ipar 4.0

A képzés célja az első lépések megtételében való segítség nyújtása, azaz az Ipar 4.0 jellemzőinek, várható hatásainak megismertetése a résztvevőkkel és adott szervezet(ek), személyek segítése az arra való felkészülésben.
A képzés során megszerezhető ismeretek: az Ipar 4.0 támasztotta digitális kihívásokhoz való alkalmazkodás készsége; az Ipar 4.0 következtében kialakuló változások közötti különbségek felismerésének képessége; stratégia alkotás és akcióterv készítés alapjainak elsajátítása.

Irodai informatikai képzés

A képzésben résztvevő a képzés végére emelt szinten ismeri és alkalmazni tudja az Excel tábla alapjait: gyorsbillentyűk, billentyű kombinációk, sorozatok készítése, elsajátítja a függvények ábrázolásának módszereit, adatok ábrázolására technikákat sajátít el, a szövegek kezelése terén adatvédelmi technikákat, eszközöket használ. A képzés végére képes az alábbi feladat ellátására: eladatelemzés; adatbázis megtervezése, táblák tervezése, módosítása, táblák közötti kapcsolatok létrehozása, módosítása, törlése; táblák adatainak szűrése rendezése,lekérdezés típusának kiválasztása; lekérdezés létrehozása, módosítása törlése

Minőségirányítási rendszerek fejlesztése

A képzésben résztvevők a képzés végére elsajátítják a minőségügy és minőségirányítás alapfogalmait, a hatékony minőségirányítás szerepét és előnyeit egyéni és vállalati vonatkozásban, betekintést nyernek a szabványosítás/tanúsítás/belső audit folyamatokba. A képzés során megismerik a minőségirányítási rendszerek fejlesztésének főbb lépéseit, egy meglévő minőségirányítási rendszer hatékonyságának növeléséhez szükséges lépéseket, illetve általánosságban bemutatásra kerülnek a több szektorban használt minőségirányítási rendszerek is (pl. ISO, EFQM modell). Képesek lesznek használni vállalatirányítási, ügyviteli szoftvert, valamint az ehhez kapcsolódó folyamatokat.

Online megbeszélések a virtuális térben

A képzésben részt vevők képessé válnak hatékonyan és magabiztosan lefolytatni üzleti beszélgetéseket telefonon és az online térben, megismerik az online tér/telefonálás előnyeit, hátterét. Átlátják, hogy érdemes egy megbeszélést felépíteni, irányítani. Gyakorlatot szereznek a nehéz helyzetek megoldásában. További témakörök: Bevonás, interakció és közös alkotás a virtuális térben. Technikai, környezeti és személyes feltételek. Online toolkit ismeretek. Hatékony együttműködés keretei a virtuális térben. Virtuális megbeszélések vezetése - facilitáció. Tudásmegosztás az online térben. Átállás – futó projektek átállása a virtuális térbe.

Számítástechnikai alkalmazások (alapvető digitális kompetenciák megszerzése)

A résztvevő megtanulja az információkat megfelelően felhasználni és alkalmazni; az információs és kommunikációs technológiák (IKT) alapszintű használatát a munka, az e-Ügyintézés, a szabadidő terén; a számítógép alapfokú használatát az információk és adatok rendszerezése, visszakeresése céljából.

Szövegszerkesztési ismeretek fejlesztése

A képzés végére a résztvevő megismeri, tudatosan alkalmazza a szöveges és multimédiás dokumentum készítése során a szöveg formázására, tipográfiájára vonatkozó alapelveket; a tartalomnak megfelelően alakítja ki a szöveges vagy a multimédiás dokumentum szerkezetét, illeszti be, helyezi el és formázza meg a szükséges objektumokat; megismeri és kritikusan használja a nyelvi eszközöket (például helyesírás-ellenőrzés, elválasztás); etikus módon használja fel az információforrásokat, tisztában van a hivatkozás szabályaival. Főbb témakörök: szövegfeldolgozás, fájlműveletek (szövegszerkesztők funkciói, szövegfeldolgozási stratégiák); a szövegszerkesztési folyamat; a szövegszerkesztők típusai; képek szövegbe illesztése, képek formázása.

Táblázatkezelés

A képzésben részt vevők megismerik az alapvető táblázatkezelő szoftverek lehetőségeit és használatát. Főbb témák: A táblázatkezelő programok feladatai és előnyei. A táblázatkezelő programok fajtái. Táblázatok felépítése, elemei. Alapfogalmak, adatbevitel és cellaformázás, fontosabb függvények és hasznos képletek. A diagramkészítés folyamata - diagram típusok. Gyakorlati feladatok megoldása Excelben.

Soft skill képzések


Hatékony időgazdálkodás

A résztvevők elsajátítják az eredményes, hatékony időgazdálkodás eszközeit.
A résztvevő megismerheti a legújabb és kipróbált időmenedzsment technikákat; megtanulhatja elemezni a saját prioritásait; konkrét példák alapján elemezni az időgazdálkodás nehézségének okait.

Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok

A képzés az üzleti kommunikáció fejlesztését segíti, az önismeret és kommunikációs hatások tudatosításán keresztül. Alapvető kommunikációs technikákat alkalmaznak a résztvevők: empátiakeltés, aktív figyelem, kérdezéstechnika szerepei, telefonos és e-mailes kommunikáció. Illetve megoldásokat nyújt a megterhelő kommunikációs helyzetekre is.

Környezettudatos gondolkodás és fenntartható fejlődés

A képzés célja a környezetvédelem, a környezeti tudatosság és a fenntartható fejlődés érdekében személyes felelősség kialakítása a résztvevőkben. A képzés során a résztvevő megismeri a legfontosabb fogalmakat és alapelveket. A környezetvédelem szociálpszichológiai vonatkozásai. A gazdasági-üzleti szféra szereplőinek környezettudatos cselekvései. Környzeettudatos fogyasztói szokások és életmód. A képzés egyfajta szemléletformálás, melynek eredményeképpen a résztvevők életvitele megváltozik, környezettudatosan gondolkodnak.

Motiválás

A képzésben résztvevők megismerik a külső és belső motiváció jellemzőit, fejlődik a motivációs bázisuk; megismerik a motiváció pszichológiai és vezetéselméleti vonatkozásait, milyen szükségletek és motívumok kellenek az önfejlesztéshez, az ösztönzés pszichológiáját.

Önbizalom-és személyiségfejlesztő tréning

A résztvevők megismerkednek a személyiség kialakulásával, alaptípusaival és jellemzőivel. A képzés bepillantást biztosít a magukról kialakított kép értékelésére, a valós és az ideális elképzelések összehasonlítására, melyek elemzésével feltérképezhetik személyiségüket, mélyíthetik önismeretüket. A képzés hangsúlyos eleme a résztvevők pozitív személyiségvonásainak megerősítése, a frusztráció - tolerancia mértékének növelése. A résztvevők megismerik az önbizalom fejlesztés lépéseit, önbizalom növelési gyakorlatokat.

Prezentációs készségek fejlesztése

A résztvevők elsajátítják a hatékony prezentáció technikáit.
Prezentációs alapkészségek elsajátítása: A hatásos prezentáció kritériumai; test- és hangtudatossági bevezető gyakorlatok; általános jelenlét; a kapcsolat és a figyelem fenntartása, szóhasználat, fordulatok. Prezentációk készítése; prezentáció felépítése. A hatáskeltés pszichológiai és retorikai trükkjei; helyzetgyakorlatok.

Problémamegoldás és döntéshozatal

A képzés célja, hogy a résztvevők képesek legyenek: a döntéseket megfelelően előkészíteni, a problémákat feltárni, összetevőire bontani, ezeket csoportosítani, rendszerezni, az információk rendszerezésével gyorsan, jó és egyértelmű döntéseket hozni és azokat tisztán, érvekkel alátámasztva kommunikálni.
Főbb témák: megoldandó problémák tipizálása; problémaelemzés; döntéshozatal; kockázatmenedzsment; döntési szituációk; döntéstámogató technikák és eszközök a gyakorlatban.

Stressz- és konfliktuskezelés

A résztvevő megismeri a stressz alapvető folyamatait, fogalmait; képessé válik a konfliktusok megítélésére , illetve alkalmazni tud stresszkezelő és konfliktuskezelő módszereket, technikákat. A stressz alapjai, munkahelyi stressz-szint meghatározása, rejtett stressz jelek, stresszkezelő technikák, kritika adása és fogadása; kommunikáció, mint stressz- és konfliktusforrás, kommunikációs félreértések stb.

Személyiségfejlesztés

A résztvevők megismerkednek a személyiség kialakulásával, alaptípusaival és jellemzőivel. A képzés bepillantást biztosít a magukról kialakított kép értékelésére, a valós és az ideális elképzelések összehasonlítására, melyek elemzésével feltérképezhetik személyiségüket, mélyíthetik önismeretüket. A képzés hangsúlyos eleme a résztvevők pozitív személyiségvonásainak megerősítése, a frusztráció - tolerancia mértékének növelése.

Ügyfélszolgálati kommunikáció

Ügyfélbarát kommunikáció: a feltétel nélküli pozitív odafordulás, az együttműködő erőszakmentes kommunikáció. A nem verbális kommunikáció – DISC modell. A „nehéz” ügyfelek kezelése (hatékony ügyfélkezelési technikák, a konfliktus természete, interkulturális kihívások). A „problémás ügyfél kezelése: Panaszkezelés - Mit vár az ügyfél? A kifogások és reklamációk tárgyilagos értékelése, a panasz hátterének feltárása. Panaszkezelés a hosszú távú kapcsolat érdekében. A személyközi konfliktusok kezelésének alapja. Stresszkezelés: A leggyakoribb munkahelyi stressztényezők.

Változásmenedzsment és válságkezelés

A képzésben részt vevő megismeri a sikeres, időtálló változásmenedzsment és válságmenedzsment alapjait. Főbb témák: A változás és a válság. Mi a különbség a változás és a válság, a változásmenedzsment és a válságmenedzsment között? A változás és válságkezelés összefüggései. A változást kiváltó tényezők - A sikeres és a sikertelen változáskezelés - A válság. A változástól a válságig vezető folyamat és főbb stációi. A változások főbb kiváltó tényezői: külső környezeti hatások, belső tényezők. A szervezet főbb életszakaszaival kapcsolatos tényezők. A változásmenedzselés folyamatának sikertényezői. A sikeres változásmenedzsment főbb lépései. A sikertelen változásmenedzsment háttér okai, tényezői. Mi történik a szervezettel és mikor, ha nem reagál a változástényezőkre? A válságmenedzselés folyamata, alapkérdések és módszerkombinációk - A válságkezelés során alkalmazott alapmódszerek és módszerkombinációk. A reorganizáció és reorganizációs terv.

Vezetői gyakorlatok

A képzésben részt vevő a képzés végére ismeri a modern vezetési eszközök és stílusok helyzet- és emberközpontú alkalmazását, a munkatársak célorientált, egyidejűleg korrekt és igazságos vezetésének módszereit, a belső és a külső motiváció- a munkatársak mozgósításának módszereit, a vezetői retorika technikáit.

Vezetői kompetenciák fejlesztése

A képzésben részt vevő a képzés végére ismeri a modern vezetési eszközök és stílusok helyzet- és emberközpontú alkalmazását, a munkatársak célorientált, egyidejűleg korrekt és igazságos vezetésének módszereit, a belső és a külső motiváció- a munkatársak mozgósításának módszereit, a vezetői retorika technikáit.

Nyelvi képzések


Angol nyelvi képzés

Általános angol nyelvtanfolyamok kezdő szinttől felsőfokig.

Német nyelvi képzés

Általános német nyelvtanfolyamok kezdő szinttől felsőfokig.

Beszédtechnika tréning idegen nyelven

Kiejtési gyakorlatokon keresztül megismerkednek a hangsúlyozás és az intonáció szabályaival, valamint a nyelv fonémakészletével és fonémakapcsolataival.

Irodai kommunikáció idegen nyelven

A képzés célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek az irodai munkájukhoz köthető alapvető szóbeli és írásbeli kommunikáció elemeivel idegen nyelven, megtanuljanak rövid, egyszerűbb e-maileket és üzeneteket értelmezni és megfogalmazni, időpontot egyeztetni és munkahelyi környezetben gyakran előforduló szituációkban aktívan részt venni.

Prezentációs technikák idegen nyelven

A képzésben részt vevő olyan idegen nyelvű kifejezésekkel és fordulatokkal ismerkedik meg, melyek az alapvető prezentációs technikák kivitelezésében lesz segítségére. Lehetőség nyílik gondolatok, gondolai egységek összekapcsolásához szükséges idegen nyelvi eszközök, valamint grafikonok, ábrák leírásához és elemzéséhez használt kifejezések elsajátítására.

Árajánlatkérés, érdeklődés